شنبه 15 اردیبهشت 1403

دلخوش نماینده صومعه سرا در آیین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی : نباید گسترش فضای مجازی اثرگذاری و نقش مطالعه را کمرنگ کند.

سرویس فرهنگی،اجتماعی _ همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت ، اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در بندرانزلی برگزار شد دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در بین میهمانان حضور داشت . دلخوش  با اشاره به اینکه متاسفانه روز به روز از میزان مطالعه کتاب در میان مردم کاسته می شود، گفت: نباید گسترش فضای مجازی اثرگذاری و نقش مطالعه را کمرنگ کند.

سید کاظم دلخوش در ادامه افزود : یکی از کاستی های مهم در جهان سوم این است که با کتاب و کتابخوانی کم سر و کار دارند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت های فرهنگی گفت: باید با استفاده از تمام توان خود در راستای حمایت از گام های فرهنگی استان گام برداریم.

وی با بیان اینکه قرآن بالاترین و برترین کتاب آسمانی است، ادامه داد: دین اسلام کامل ترین دین است که از سوی خداوند بر پیامبر نازل شد و خداوند، قرآن را نیز بعنوان کتاب هدایتگر بشر فرستاد.

دلخوش با بیان اینکه پیرو دین اسلام بودن افتخاری ارزشمند برایمان است، تصریح کرد: مطالعه، کتاب و کتابخوانی جایگاه ویژه ای در دین اسلام دارد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه روز به روز از میزان مطالعه کتاب در میان مردم کاسته می شود، متذکر شد: نباید گسترش فضای مجازی اثرگذاری و نقش مطالعه را کمرنگ کند.

دلخوش در پایان گفت : با تاکید بر ضرورت حمایت ویژه از فعالیت های فرهنگی خاطرنشان کرد: این آمادگی در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی در جهت افزایش بودجه این فعالیت ها یاری رسان باشد.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna